BMW Partnerzy

Oferta

Pomoc techniczna online.

W celu poprawnego doboru oryginalnych części BMW warsztat niezależny potrzebuje dokładnych aktualnych informacji. Jeśli współpracuje z Dealerem wystarczy jeden „klik”. Specjalnie w tym celu udostępniamy serwisową aplikację ASAP.

Aplikacja ASAP (Aftersales Assistance Portal) dedykowana jest dla sieci Dealerów BMW oraz współpracujących z Dealerami warsztatów niezależnych.

Na zawartość aplikacji składają się istotne informacje dotyczące techniki i doposażenia samochodów BMW.

Korzystające z aplikacji warsztaty niezależne mają pełną możliwość dostępu do elektronicznego katalogu części WebETK oraz pozyskania informacji technicznych opisanych w instrukcjach montażu akcesoriów. Dodatkowo użytkownicy zostają włączeni w ogólny przebieg informacji pomiędzy BMW AG, a Dealerem.

Przyjazny podział według tematyki zagadnień sprzyja łatwemu dostępowi oraz przejrzystości informacji.

Ważną funkcją dla końcowego użytkownika jest możliwość stworzenia indywidualnego profilu, gdzie dowolnie posegregowane zostaną informacje z działów:

  • Serwis,
  • Technika
  • Obsługa posprzedażna.

Dostęp do aplikacji możliwy jest po wypełnieniu poniższego formularza rejestracyjnego. Załączona instrukcja użytkownika nie tylko ułatwia wypełnienie formularza oraz korzystanie z aplikacji, ale również prezentuje jego treść i funkcjonalność.

Wymogiem rejestracji jest nawiązanie współpracy z Dealerem BMW na terenie Polski.

Lista Dealerów

Pobierz instrukcję użytkownika (plik pdf, 522 kB)

Dodatkowo warsztat niezależny może być zainteresowany bardziej szczegółowymi informacjami na temat techniki w samochodach BMW. Pełna informacja serwisowa zawierająca takie programy jak:

  • WDS
  • TIS
  • KSD
  • DIS
  • Specjalistyczne wyposażenie serwisu BMW
  • aplikacja do odczytywanie kodów błędów

dostępna jest na stronie BMW Serwis.